Jag älskar dig Lars Winnerbäck!

ibland gör du mina dar. underbart!

Sitter hos mamma, har precis ätit stuvade makaroner och köttbullar..hämtade upp mamma på jobbet vid fyra och så gjorde vi stan. Var runt överallt men hittade inget. Till slut gav vi Bik Bok en chans, och tur var ju det för dom hade halva priset på allt i hela butiken..shoppade tre klänningar och en skit söt blommig topp som kommer användas flitigt i sommar :).

Annars har jag stigit upp sent, råkade hamna på Kafelino igår och där var det fullt ös. Hade skit kul även fast det varade lite kort. Var inte bakis imorse när jag vaknade, men jag drack inte så hemskt mycket. Ibland älskar jag att vara en impulsiv människa. DET BEHÖVS! Man mår så mycket bättre.

Emil och Viktor agerar flyttgubbar idag så Emil kommer hem sent ikväll. Saknar dig baby..förlåt för att jag var så sur tidigare. Men jag älskar dig ändå <3. Du är mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0