melooon.

Melon till frukost, en macka med smör och brämhults hallonjuice! Snart bär det av mot jobbet, tänkte såklart promenera dit, dessutom är det sjukt fint väder så varför sätta sig på en bussjävel? meningslöst.

Nåja, jag har ätit klart måste gå och borsta gaddarna, lägga på facet och sen GÅ. Jobbar 10-17 idag, bästa arbetstimmarna, hatar att jobba sent, man blir så slö och kommer hem så sent, men självklart får man OB och det är ju bra i och för sig. Men men, här har jag inte tid att sitta.

Ikväll ska vi ut på Kafelino, det är tydligen någon studentgrej där, så där ska jag och brudarna hänga, pojkarna ska självklart också med. Men vet ni vad? Jag är inte speciellt taggad nå mer.


Kommentarer
Postat av: Karro

Hallå där nere din melon ätare haha! Snoka på du, jag snörde då upp din blogg på min sida så jag kan gå in och hålla koll på dig, haha! Nu blir det på med snark luvan och god natt! :)

2010-06-10 @ 00:02:59
URL: http://karolinasundstrom.blogspot.com
Postat av: simone

Det lät inte alls dumt det :D

2010-06-11 @ 11:13:46
URL: http://fattybom.se
Postat av: linda

Hej Evin! Jag såg att du sökte en strl 36 i de svarta klackarna från nelly, de utan häl. (vet du vilka jag menar då?) jag har nämligen ett helt oanvända 36:or som jag köpte och inte hann lämna tillbaka. De är alltså vara tagna ut ur kartongen. Hör av dig om du är intresserad..

//Linda

2010-06-11 @ 21:53:23
URL: http://exlusivetaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0