Blir så himla glad&lycklig!

En sak är säker och det är att solen kan göra en människa extremt lycklig&glad! Det är ju helt fantastiskt egentligen, med tanke på att den bara är där uppe och lyser på en.



Jag kom hem för ett tag sen från en extemt härlig promenad i govädret. Vaknade klockan nio av att Henrik kom och hämtade upp Emil för att dom skulle åka och jobba så då var det lika bra att stiga upp. Dessutom såg jag hur solen lyste igenom persinnerna rakt på mig när jag låg i sängen så då blev jag sugen på att gå ut på en gång! Tur var ju det, för härligt var det. Gjorde mig en tallrik havregrynsgröt direkt när jag kom hem&kokade även en kopp te! Gröten är snart slut och strax ska jag dricka upp mitt te också. Haha, ytterst intressant va?

Hur som helst, ska göra mig klar och sen sticker jag iväg till Inpuls och kör ett konditionspass på 45 min! Därefter ska jag möta upp Lisa för solning i skuffen i det fina vädret..senare ska vi till henne och färga varandras hår.

Med andra ord, en heeeelt underbar dag. Kram på er!





Kommentarer
Postat av: E M A

inte mkt :D självdå :D

2010-03-24 @ 11:28:40
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: simone

Så söt mössa :D

2010-03-24 @ 16:07:31
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0