Bullbak!

Då var det tisdag, helt sjukt vad fort veckorna går! Man hinner ju inte med, och det känns jävligt tråkigt att veckorna går så fort när man är arbetslös, för dagarna räcker inte till. Skumt. Idag har vi vaknat vid tio-tiden, låg och drog mig i sängen rätt länge men till slut tog jag mig upp och gjorde frunch. Sen såg vi två avsnitt av White Collar en ny serie som är ganska lik The Mentalist. Sen drog Emil ut och åkte skidor med Henka på isen, hurtbullar som fan. Medans jag hoppade in i duschen, gjorde mig iordning och så kom Amanda hit. När jag var klar åkte vi iväg och inhandlade lite smått och gott, bland annat en hög vas som man kan ha på golvet, var nämligen och köpte fyra jättefina plastrosor igår, köpte även en sopkorg till toaletten och sen var vi och handlade ingredienser till bullbaket som är igång. Vi har gjort degen och väntar på att den ska jäsa klart så vi kan baka ut degen..

Sitter och lyssnar på Melissa Horn, soft soft. Funderar på om man ska göra middag, men är faktiskt inte så hungrig. Konstigt nog. Blir gymmet senare, bara bullarna inte tar all tid. Men jag SKA hinna. För det är viktigt. Beach 2010 ligger och väntar, man vill ju inte se ut som en annan flodhäst på stranden. Visst inte?

Har faktiskt inte så mycket mer att tillägga, tror vi får höras senare ;)


Jag saknar dig min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0