Chicago och cheez crunchers.

Har precis spelat lite och ätit lite gotta, att jag aldrig lär mig. Men vi hade det hemma så man måste ju äta upp, jag kan fan inte låta bli. haha. Suck på mig. Vi ska alldeles snart slå igång en film, någon komedi som Emil tyckte verkade bra :). Myys pyys.

Annars har jag inte så mycket mer att tillägga. Imorrn blir det att skutta upp tidigt för att ta en långpromenad som alla andra mornar och så måste jag posta brevet till a-kassan. Ska försöka åka och gymma tidigt imorgon, känner att jag blir så seg mot kvällen och då orkar jag inte åka till gymmet nå mer. Så nu måste jag ta mig i kragen, för till sommaren ska jag vara FIT! Det är hårdträning som gäller. Men jag kan bli vältränad på väldigt kort tid bara jag ger fan på att jag ska klara det och det gäller alla :). Vill man så kan man.



Tror detta blir God natt-inlägget så ni får sova gött och drömma sött!

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så mycket evin, Hoppas du har en riktigt fin torsdag!

2010-03-11 @ 10:23:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Evelina

Meen evin du är redan FIT! :) du kan bli min personliga tränare så jag blir fit till sommaren, behöver nån som pushar mig;)

2010-03-14 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0