Desperat!

Då har man varit och sökt tre jobb, känns bra men det känns inte bra att dom säger att just nu behöver vi inte folk. Nåja, bara jag får börja stämpla snart så man får lite pengar..det är ju tur att man jobbat så man har rätt till det. Tänk dom som aldrig har jobbat? Dom får leva på 3000 kr, och det räcker ju ingenstans.

Idag är det snöstorm här i alla fall, det gjorde inte saken bättre när mina vindrutetorkare har slutat fungera så man såg inte så mycket. Men jag lånade mammas bil när jag var och sökte jobb så det var ju bra det! Bara lite jobbigt när jag skulle åka hem, det var en hel del vatten på rutan, haha! Ska fixa en ny imorgon så Emil får sätta dit den.

Annars så händer det inte speciellt mycket, åker till gymmet på en timma eller två och lyfter lite skrot sen får vi se. Tänkte äta lite mat innan så man orkar träna.

vi hörs sen.


bild hämtad från google

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nej ingenting typ ,åker till min pojkvän på torsdag :) själv ? :)

2010-03-02 @ 15:33:38
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/
Postat av: Bastianruna

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-11-07 @ 15:05:00
URL: http://bastianruna.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0