en solig morgon

Vaknade för ett bra tag sen av att Lisa messa mig, självklart var jag sjukt trött, men jag är alltid så nyfiken på vad det stor i dom där smsen och kunde inte låta bli sträcka mig till den och ta den! Sagt och gjort, Lisa ville gå ut och gå med mig, så jag skuttade upp, hoppade in i duschen och här sitter jag nu naken? typ. Okej, det kanske är lite onödigt att duscha innan man ska ut och gå, men jag kände mig inte speciellt ren så det var nog lika bra.

Nu tänkte jag att jag ska klä på mig och göra iordning en omelett&lite broccoli, sen blir det fixning och promenad in till stan för att möta upp Lisa&gå på the ice.

Hoppas alla får en riktigt riktigt fin dag :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0