Gosh vad skönt det var att gymma idag!

Har inte mått såhär bra på år och dar tror jag? Hmm snacka om totalvändning, igår satt jag och skrev deppiga inlägg om att allt är skit osv osv. Men idag är jag på toppenhumör. Vet ni varför? Jo, den stora lösningen är att jag faktiskt pallrade mig till gymmet och det är något jag absolut inte ångrar. Som min smarta moster säger "man ångrar aldrig ett träningspass", för varför ska man göra det? Finns väl ingen anledning till att ångra en hälsosam aktivitet som träning!

Nåväl, jag kom hem för en stund sedan, blandade mig en gainer som jag precis sitter och dricker. Gött gött! Mintchoklad är goa grejjor, och är man chokladälskare som jag, så är det perfekt! Träningen satt extremt fint, även fast batteriet på mina söta, smidiga mp3 tog slut så är jag nöjd med min insats. Trodde jag hade tappat mer i styrka men sikken tur, det hade jag inte. Bara litegrann. Körde axlar&nacke samt 20 minuters cykling och skönt vara det!

Axlar

Militär hantelpress 2x8 12 kg 1x6 12 kg
Stående hantellyft åt sidan 2x7 7 kg
Stående hantellyft framåt 1x7 7kg 1x10 5 kg

Nacke


Hantelshrugs 2x8 20 kg
Uprätt skivstångsrodd 1x4 25 kg 1x7 20 kg

Kondition

20 minuters cykling

Jag åkte själv och tränade pga att jag inte orkade vänta på att Henka skulle komma och hämta oss och Emil ville träna med honom så dom åkte iväg just innan jag kom hem. Men ska jag vara ärlig tycker jag mest om att träna själv. Man fokuserar lättare och tappar inte koncentrationen. Visserligen kan det vara kul att träna med någon ibland men ensam är alltid roligare. Dock inte när man verkligen behöver hjälp under passets gång men annars.

Tog i alla fall en promenad till mamma och lånade hennes bil till gymmet, efter gymmet hämtade jag henne och körde henne till hockeyn och senare ska jag hämta hem henne igen!

Nu funderar jag på att laga mat, men jag vet inte om jag orkar just i denna stund. Ska fundera..

hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: Book Arts

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-20 @ 11:24:35
URL: http://book-arts.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0