I'm going soon

Torsdag idag och snart åker vi mot skogen..usch vad jag ogillar att vara där för länge. Men det kan ju vara skönt att koppla av och umgås med släkten! Har packat tidigare och sen har vi varit och lunchat med några vänner på Exotic (kinarestaurang), gott var det men buffén var inte den bästa idag dock!

Nåja, jag ska försöka blogga när vi kommit fram..har liksom en tre-timmars resa framför mig med bil så under den tiden blir det inga inlägg. Men ikväll kommer jag säkert hinna med det! :D

Hoppas alla har en underbar torsdag, här är det finfint väder och nollgradigt! våren kom hiiiit :D

Vad har alla för sig en dag som denna? Kanske är ni ute och promenerar i det fina vädret ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0