I'm in the woods!

Hallå hallå, har inte hunnit blogga förrän nu. Vi kom fram för flera timmar sen men då har jag bäddat, gått upp med väskorna på rummet, fikat och umgåtts och tagit det lugnt. Först nu har jag pallrat mig till min morbror för att snylta lite på deras internet, haha! Men jag kände att fasiken det är dags för ett inlägg så nu måste jag kila dit.

Resan gick bra, vägen var dock väldigt spårig så man fick sakta ner många gånger, vi stannade och åt på vägen, jag tog en räksmörgås som alltid eftersom det är min favorit! Gillar ni räksmörgåsar? :)

Måste bara berätta en sak. Det kändes sjukt tomt&tungt att komma till huset när varken mormor eller morfar var där. Man är ju van vid att komma dit och få en stor kram och fråga hur dom mår. Men nu är ingen av dom vid liv och det gör så himla ont. Varför varar inte livet för evigt? Sorgligt som bara den..Men man ska ju vara glad för att dom slipper lida och även får vara tillsammans nu :). Älskade lilla morfar&mormor <3. Saknar er.

Nu har jag nog inget mer att skriva, kanske slänger in ett inlägg just innan jag går, måste läsa lite bloggar och även kolla FB. Förresten, jag är med och tävlar i veckans blogg på Sessies blogg, rösta på mig jag är Nr 2 ;)

Pussar!


Kommentarer
Postat av: simone

Så söt du är :D

2010-03-06 @ 10:54:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0