just ätit

Är proppmätt nu och funderar på om man kanske ska lägga sig på soffan och se en film eller någon serie. Kan hända att det inte blir nå gym idag då det fortfarande är snöstorm och jag inte har några torkare. Annars kan jag ju ta bussen såklart, men jag känner mig trött. Kanske att man tar en promenad senare eller något.

Mamma ville att jag skulle klippa henne idag också så hon är fin till begravningen som är på lördag. Uschad jag ogillar begravningar, det är så sorgligt och alla är så ledsna. Men sånt händer ju också och det får man leva med. Det är i alla fall skönt att veta att morfar slipper ha ont nu och få ro, träffa mormor får han också göra. Kommer så väl ihåg när mormor begravdes för två år sedan, jag skulle sjunga Eric Clapton-Tears in heaven och min moster hade precis hållt ett så himla vackert tal, jag kunde inte hjälpa att jag började störtböla när jag gick upp för att sjunga för mormor som låg i kistan brevid.

Nog om sorgliga saker. Skriver senare. Måste smälta maten nu.


Kommentarer
Postat av: Kimadina

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-28 @ 15:37:36
URL: http://kimadina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0