Känguru!

Precis hemkommen efter att ha suttit flera timmar hos mamma och surrat med henne och moster, det bjöds på fika och vi fixade med mina kassakort och imorrn kan jag äntligen skicka iväg till a-kassan så man kan få sig lite pengar! Sköönt. Emil&Viktor kom och hämtade mig från mamma och så råkade jag kika i påsen som dom hade handlat, hittade en jättesöt känguru-nalle som han så sött hade köpt åt mig. Blir alltid tårögd när jag får presenter av baby <3, so sweet my darling!



Nu ska vi spela kort. Blev inge gym idag, kände helt enkelt inte för det. Har i alla fall promenerat två gånger så det duger faktiskt. Orkar inte skriva någon dagens vän varje dag så det blir en veckan vän istället. Denna vecka fick Lisa äran att vara det ;).

Hörs senare! ha en fortsatt trevlig kväll på er...


Kommentarer
Postat av: Jessy :)

sv; hehe gör du dina heder gratis :S<3

2010-03-10 @ 20:43:51
URL: http://jesseduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0