Majskolv!

Är tillbaka igen från en lagomt lång och härlig promenad, ännu en fin dag! Gud så skönt. Snacka om att det hade varit deppigt om solen inte fanns..Hur som helst, när jag kom hem satte jag en majskolv på kokning, hoppade under tiden in i duschen eftersom jag var hyffsat svettig. Tänk, en massa tjocka kläder och solen ligger på..då blir det ganska så varmt! Ska promenera in till stan på en stund och möta upp E&H på gymmet för lite styrketräning, sen när dom sticker iväg och jobbar igen tänkte jag unna mig själv en solning i solariet. Känner att det behövs medtanke på att jag är väldigt blek..usch och blä. Vill bara kräkas när jag tänker på det. Hatar att vara blek!



Har inte så värst mycket mer att tillägga, så ni får nöja er med det här tillsvidare. Sen önskar jag alla en bra dag såklart. Vill bara tillägga att det här nog är en av dom fulaste bilderna som finns på mig. observera! Jag ska måla naglarna idag..haha. Fick dessutom världens hemskaste och största näsa på bilden. uuuew.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0