Måndag!

Hallå hallå, jag har inte hunnit sitta vid datorn förrän nu då min dag har varit fullbokad. Planerade att stiga upp nio men då snosade jag till tio och till slut gav jag upp och sov till tjugo i tolv. Jag vet, jag är sämst på det där! Men  egentligen är det väl lika bra då slipper man deppa dom extra timmarna :P. Nåväl, jag har i alla fall hunnit göra en hel del idag. Direkt när jag steg upp klädde jag på mig, packade gymväskan och åkte till mamma och bakade bullar, som jag aldrig smakade men dom såg goda ut och mamma sa att dom smakade underbaart! Efter att jag var klar med bakningen så körde jag min lillebror till hockeyträningen och därefter pallarade jag mig till gymmet! Körde biceps&triceps + 15 minuters kondition, skönt var det! Vill bara komma igång ordentligt, för just nu känner jag mig seg, fast det kan bero på att det blivit lite för mycket fest på senaste.

Kom hem för en stund sen och funderar på att be Emil laga middag åt mig. Han har ändå bara suttit hemma och spelat hela dagen. Att han orkar! Fattar inte.

Nåja, ska se vad som händer nu kom David&Viktor på besök :). Hej så länge!


vill bli sådär vältränad igen och mer...

Kommentarer
Postat av: linnea

sv, haha okej låter bra:)

får väll se , själv? :)

2010-03-01 @ 18:29:12
URL: http://lineaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0