onsdag, imorgon är det torsdag.

Heltsjukt hur fort den här veckan har gått. Shiiit! Men visst är det skönt, för imorgon bär det av mot Kalix för festligheter och massa skoj. Vet inte om ví ska vara i Luleå något under påskhelgen men i får väl se. Ska i alla fall åka slalom en dag, typ söndag kanske? får la se.

btw, eftersom det är skärtorsdag imorgon så får ju alla emosar skära sig. varsågoda! :)

Idag ska jag tvätta ALL tvätt. Shit, jag förstår inte hur vi lyckas använda så mycket kläder och sen vänta så länge tills vi tvättar. Fasiken också! Det är sjuuukt jobbigt att springa tusen gånger till tvättstugan och tvätta tusen maskiner. Ändå säger jag varje gång att "skönt att tvättningen är avklarad, nästa gång ska jag INTE vänta såhär länge" men ändå gör man det? hur som helst. det är sjukt.

Ska även träna och försöka hinna med en promenad, känns som att det var ett tag sen. Tar kanske en promenad nu innan jag ska börja tvätta, vill ha en banan och våra är slut :(. buhu.


och här får ni lite bilder från lördagens festligheter..

De nyinflyttade.. :D. Tack för en trevlig kväll brudar!


anniken, fanny och therese


jag såklart.


carro r och anniken dansade loss


heidi, fanny, carro r och jag. glada pinglor!


therese, sara, elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0