Plump

Har suttit och spelat kort halva kvällen, kan vara skönt att ta en paus från bloggandet, man kan ju inte gå runt med fyrkantiga ögon heller! haha. Mamma sa alltid så när jag var liten och satt för mycket vid datorn. Fast det tror jag många andra hört från sina mödrar..och fädrar. Säger man så?

Det blev lite plump, chicago&hjärtersju! myys. Har ätit kvällsfika och nu är jag mätt och glad. Emil tvingade mig göra en gubbe i något nytt spel, ganska kul att få göra det men spelet var absolut inget intressant för min del. Har inte tålamod, man måste ju veta exakt hur man ska göra i olika tillfällen och det var helt enkelt för krångligt för lilla mig. Nä, tacka vettja bloggen, det är enkelt och ROLIGT att skriva. Fast han lovade mig att vi ska diska tillsammans om jag gjorde en gubbe, som förövrigt fick heta bettan..men inte kommer det bli något av diskandet. Man bör kanske gå och lägga sig snart.

dagen har i alla fall varit bra. promenerat två gånger och gymmat har man gjort, ett tecken på att det after all blev en bra tisdag! :) Sov sött.

Kommentarer
Postat av: matilda

Igår va jag i skolan mesta av dagen, sen myste på kvällen :) Vad gjorde du igår?

2010-03-10 @ 05:50:21
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0