Rewind

Sitter och lyssnar igenom Flo Rida´s låtar och just nu spelas Rewind ( ft Wyclef) i mina öron..



Har ätit middag för ett tag sedan. Det serverades köttbullar, potatis, hemmagjord brunsås och lingonsylt. Var rätt hungrig efter träningen så det var gott med mat :). Sitter just och funderar på vad man ska hitta på, känner inte alls för att sitta här hela kvällen. Jag vill bowla, men dom andra är så tråkiga och vill inte bowla. Men isåfall kanske jag tar mig en promenad till mamma och smakar bullarna som jag bakade tidigare..får se!

Har ni haft en bra dag då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg och åh, jag gillar den låten!=)



min måndag har varit över förväntan, hur har din varit?

2010-03-01 @ 20:01:31
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Postat av: Emmelist

alltid roligare att göra sakerna själv :D

2010-03-01 @ 20:52:46
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0