Riktigt fint väder.

Har precis kommit till Lisa efter att ha promenerat hemifrån, mött upp Lisa på Norra Hamn, promenerat till Södra Hamn över isen och sen gått hit. Totalt blev det en långis på en timma och 45 minuter, höll på att svettas ihjäl då solen låg och stekte i princip hela vägen. Men jag klagar inte, för man blir så himla pigg av solen, dessutom blir man glad ;). Lisa hoppade just in i duschen så jag passade på att sätta mig vid datorn och blogga litegrann. Hon ska iväg på ett tag så jag ska börja röra mig hemåt när hon gjort sig i ordning!

Får se om jag pallar promenera eller om jag tar bussen, för jag har fått skavsår och det är inte speciellt skönt att gå med det. Men men, vi får väl se. Man kan ju alltid härda lite :)

Allt för mig för tillfället. Vi hörs sen!



Vad gör ni idag, är ni kanske ute i det fina vädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0