Rubrik?

Ibland tycker jag det kan vara jättesvårt att komma på vad man ska skriva för rubrik, oftast när man skriver en rubrik så handlar det om inlägget men till just detta inlägg finns det ingen rubrik som passar.

Har ätit middag för en stund sen, värmde gårdagens mat så det kändes skönt att slippa laga något :). Såg ett avsnitt av White Collar nyss och tidigare såg jag Svenska Hollywoodfruar&Bella&Tyra Show.

Vi ska åka och träna på ett tag, jag är fortfarande hemskt mätt så jag måste smälta maten ytterligare. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska träna, men tror det blir axlar och nacke. Känner mig peppad inför dagens träningspass :).


Måste bara säga att jag längtar sjukt mycket efter att boka en utlandsresa, jag känner att det skulle behövas faktiskt. Bara känslan av att ha något att längta till är ju helt underbar. Sen känns det också lite så att man helst vill åka utomlands under vinterhalvåret eftersom det är just då man saknar sommaren. Jag älskar svenska sommaren då den är som bäst och vill inte gå miste om den för att åka utomlands istället. Därför tycker jag det är bättre att åka iväg till en varmare plats när det är mörkt&tråkigt hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: simone

Så söt du är gummsn :)

2010-03-18 @ 17:06:58
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0