skit skit skit och ännu mera skit!

Jag är så fruktansvärt trött på att det inte finns några jobb. Vet ni hur less jag är? Allvarligt talat så känns det nästan som att jag skulle kunna flytta tillbaka till Stockholm bara för att få jobba. För vet ni vad? Jag håller seriöst på att bli tokig. Jag orkar inte med det här arbetslösa livet längre. Det är förjävla pissigt och tråkigt.

Dessutom hade jag tänkt åka och träna ikväll men fan så blev det inte heller..men jag har i alla fall varit och promenerat idag så det känns lite bättre på det sättet. Funderar seriöst på att ta en kortis nu men jag är så sjukt trött! Fattar faktiskt inte varför, jag borde inte vara trött än. Men men, så blir det väl när jag ALDRIG tar tag i träningen. Men jag känner inte att jag har någon ork när livet är som det är just nu!

jag vill bara åka långt långt härifrån och slippa tänka, bara få vara liksom.


glad


lycklig


inte arbetslös


kärleken lever vidare i alla fall och det gör mig lycklig


varma partykvällar..


bränd och glad.

egypten april 09






Kommentarer
Postat av: matilda

Aha okej ^^

2010-03-08 @ 21:35:36
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: ra

ja, det försåtr jag.

släkten är underbar! :)

2010-03-08 @ 21:59:57
URL: http://eliseronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0