snabb resumé av helgen

har inte riktigt haft tid att skriva, i lördags var jag rätt bakis och hade lite annat för mig så då fanns de ingen tid alls! åkte ändå till kalix på lördag kväll för inflyttningsfest med brudarna och utgång! kvällen blev riktigt lyckad och jag hade sjukt skoj. vi måste verkligen göra om det där! :D igår var vi alla supertrötta och tog det riktigt lugnt, spelade lite spel och myste på hela dagen och kvällen. mysmys. imorse kom vi från kalix och slänge in väskorna, bytte om och sen åkte vi och jobbade hos H. blev klara vid fem och då åkte vi hem och fixade middag!

och nu sitter jag här, emil är i telefon och sen ska vi väl se på film eller något liknande. hade egentligen tänkt träna idag, men vi är så himla trötta så vi tar det imorrn istället :).

typ så, nu vet ni vad jag har haft för mig! :P bilder kommer från lördagen, fick låna D's kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0