soligt som bara den!

Har precis kommit hem, det blev ingen promenad utan jag mötte upp Lisa&Isabell på Rosters där dom satt och fikade. Sen gick vi en sväng på stan, sa hej till min lillebror som har praktik på Hardwear och sen åkte jag och Lisa till Södra Hamn och satt i kofferten och solade en stund. Ytterst mysigt! ;) Sen ringde Emil och sa att han behövde bilen så jag hämtade upp han och Henka på Tuna, sedan åkte vi till Sunderbyn och Henka fick ta bort sitt gips.

Åkte vidare till Gammelstad och käkade pizza..jävligt gott men onyttigt. Ja, och nu är vi hemma. Senare blir det gym också! kan lägga upp lite bilder sen när Lisa har skickat över dom..

hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: E M A

haha okej nice:D

2010-03-23 @ 16:31:46
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0