Söndag

Har precis vaknat, hade dock kunnat sova mer men jag har sjukt ont i nacken, det är lugnt när jag inte ligger ner men så fort jag lägger mig ner gör det sjukt ont :(. Det känns ungefär som träningsvärk fast jag kan ju knappast ha fått träningsvärk i nacken av att åka slalom, eller? Det måste ju bero på fallet igår för jag slog i nacken och huvudet ganska rejält, usch..det var en hemskt upplevelse, just därför gillar jag INTE att åka för snabbt. Hmm, och att det skulle vara sista åket var ju konstigt, jag menar det hade ju gått bra hela dagen och så sista. Jaja, hoppas det går över och jag inte får någon nackspärr eller liknande.

Sitter och funderar på vad man ska göra idag, glömde mina promenadskor i Luleå så jag kan inte gå och promenera. Synd är ju det, för vädret är sjukt bra idag också. Men jag funderar på om man kanske ska slå en pling till Carro&Maddis och fråga om dom vill hitta på något. Ska kolla med dom andra tjusovarna på övervåningen vad dom har för planer. Det hade varit sjukt kul att åka slalom idag igen, men jag är nog inte i form för det!

Nåväl, ska ta mig lite frukost och sen hoppa in i duschen tror jag. Luktar lite orent. Ha en br söndag :)

Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Tänkte bara önska dig en trevlig söndag! :)

2010-03-14 @ 12:43:10
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0