This is my life!

Jag har inte kollat på Melodifestivalen på flera flera år, och iår sket det sig också. Men jag tycker vinnaren Anna Bergendahl är duktig, låten är ju riktigt bra :).

Idag har jag inte hunnit blogga eftersom jag har haft fullt upp med att göra annat. Steg upp 08.15 och hoppade in i duschen. Sen sminkade jag mig&fixade håret, slängde i mig en skål med youghurt&banan! Efter tio hämtade Maddis upp mig och vi åkte till studion för att hon skulle fotas :). Det var jättekul att se, man blev nästan lite sugen på att själv ställa sig att posa, men ska jag var ärlig tycker jag det ser väldigt svårt ut. Men Maddis tyckte jag skulle höra av mig till honom och fråga om jag också kan få komma dit någon gång, fast jag vet inte :P!

När hon var klar så åkte vi till  Subway och åt en macka, snackade en massa och hade det allmänt trevligt! Jag är så sjukt glad över att jag är tillbaka, man får så mycket tid till att umgås med sina vänner. Efter Subway åkte vi hem till oss och Maddis fick kika på lägenheten samt smaka på mina bullar ;). Vi var iväg en sväng och hämtade några bildelar till Linus (Carro's boyfriend) och sen släppte hon av mig här och åkte vidare mot Kalix!

Typ så har min dag varit idag :). Ingen promenad hann jag med, men jag ska och träna senare med Emil&Viktor, jag säger ju det. Nu är det hårdträning på riktigt HÖG NIVÅ, kan man bli mer taggad?

PUMP IT PUMP IT. Oh yes!


bild hämtad från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0