Tisdag!

Hallå Hallå idag är det tisdag och jag har stigit upp i någorlunda tid. Nämligen klockan tio. Gjorde mig klar för att gå ut och promenera i det vackra vädret och skönt var det! När jag kom hem stod älskling och gjorde frunch åt oss och sen har vi tittat på Family Guy. Tänkte åka iväg och träna på ett tag, tror Henka skulle följa med också så vi väntar på att han ska komma förbi så vi kan åka!

Tror jag ska köra axlar&nacke idag och om jag hinner tänkte jag slänga på lite konditionsträning också! Annars blir det nog en promenad till senare och ska försöka köra antingen pilates eller aerboic striptease här hemma! Känner verkligen pepp för träningen och det känns grymt härligt. Vill bara komma igång och så fort det är gjort kan jag verkligen inte sluta träna. Pepp Pepp Pepp !

Vi hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0