Träning 18/3-10

Hej hallå alla bloggläsare! Jag har precis kommit från en grymt skönt pass på gymmet :). Känner mig lättad och egentligen inte alls trött, är lite hungrig bara. Körde axlar&nacke idag, dock kändes det i nacken efter min extrema vurpa som jag gjorde i lördags när vi var och åkte slalom så jag fick ta det lugnt med nackövningarna. Annars är jag nöjd. Tänkte göra mig lite kvällsmat strax och vi får väl se vad den ska bestå av. Har inte riktigt bestämt mig. Men visste ni att det du äter mellan 3-5 timmar efter ett styrkepass inte blir fett? det blir antingen muskler eller avkomma. gryyymt, om jag får säga det själv! Nu menar jag självklart inte att du ska sitta och trycka en chipspåse efter varje styrkepass, men du behöver inte tänka på att "fan, jag får icket äta mjukbröd får då blir jag fet" osv osv. Det är LUGNT!

Axlar
Militär hantelpress 1x4 15 kg 1x7 12,5 kg 1x5 12,5 kg
Hantellyft bakåt 1x10 7 kg 1x8 7 kg
Hantellyft åt sidan 1x10 5 kg 1x10 7 kg

Nacke

Uprätt rodd med rep 1x4 50 kg 1x7 45 kg
Skivstångsshrugs 1x10 20 kg

slut för idag tack för idag. nu ska vi se film och äta kvällsmat! :) ha en fortsatt trevlig kväll alla söta läsare. sov gott&dröm sött!


old pics

Peaceout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0