Trerätters

Idag har vi ändå hunnit med en hel del. Efter att jag duschat, gjort mig i ordning osv så åkte vi in till stan och handlade lite mat, köpte en present till Emils mamma som fyller år imorgon och sen åkte vi hemåt. När vi kom hit igen bjöds det på lite fika och hon fick öppna sina presenter som hon förövrigt blev superglad över!

Senare åkte vi till isen och åkte lite skridskor och pojkarna körde lite slagskott, jag blev less efter ett tag eftersom mina skridskor tröck lite i tårna och sen är jag inte världsbäst på att åka skridskor heller (var sjukt längesen) så jag tog en liten promenad hem.

Det är fullrulle med matlagningen, hade gärna hjälpt till men det är redan så många i köket så jag orkar inte gå dit och trängas. Vi ska äta en riktigt god middag idag då det är Emils mammas födelsedag imorgon. Det serveras lufttorkad skinka med, pepparrot, pinjenötter&ruccola, som huvudrätt får vi plankstek och efterrätten kommer bestå av tårta! Är väldigt hungrig så det ska bli SJUKT gott!

Hade gärna velat umgås med Carro&Maddis innan vi åker till Luleå, men det kommer jag inte hinna, tyvärr. Men det är väl tur som fan att vi inte bor i Stockholm mer så nu har vi lite närmre till varandra :).

Sådär då har jag avklarat ännu ett inlägg för idag, kommer säkert fler :). Nu ska jag spela kort med Emil&Viktor.

Måste bara säga att jag älskar att vara i Kalix ibland..jag känner mig verkligen så hemma här..och det är så himla mysigt varje gång!

Kommentarer
Postat av: simone

Hej hej Evin, hur är det med dig? :D

2010-03-16 @ 13:17:59
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0