tvätta...suck

Har hunnit vara en andra gång i tvättstugan tidigare och ska dit igen på ett tag..är rätt less. Men, man måste ju ha rena kläder. Speciellt när vi ska åka iväg imorrn..alla underkläder var i princip skitiga? såå ja, det var ganska viktigt att tvätta idag. haha.

Promenaden tidigare satt riktigt fint, gick 40 minuter, handlade bananer på konsum och när jag kom hem gick jag direkt till tvättis och sen åt jag frukost/lunch. gott med kesomacka och youghurt med banan! mumma.

Såg precis klart svenska hollywoodfruar från i måndags och Maria Montazami är ju bara för gullig! haha jag älskar henne! Speciellt hennes sätt att prata.

Har inget mer att tillägga, så vi hörs säkert senare. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Lexie

så jobbigt när alla underkläder är skitiga!

åh så söt bild :D

2010-03-31 @ 14:45:24
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Lexie

haha ja då är det extra jobbigt :D allt är toppen med mig! själv? :)

2010-03-31 @ 16:54:29
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0