Vänskap!

Höhö, jag har kommit på att jag ska skriva om dagens vän en gång om dagen. För jag tycker om mina vänner och ibland måste dom verkligen få veta hur mycket dom betyder för mig! Så idag tänkte berätta om Lisa.

Lisa är en cool figur som älskar att promenera. Hon har en hund som är 10 år gammal men beteer sig som 2. Lisa har alltid något på gång och som många andra så är hon en helt fantastisk vän! Jag har känt Lisa sen nian, men det var först på gymnasiet som vi blev bra vänner och det är jag evigt tacksam för. Det finns många minnen, men ett minne som jag verkligen älskar är när vi bilade ner till GBG förr förra sommaren. Vi hade så himla roligt under resans gång och jag är så glad över att just du åkte med. Du är en helt fantastiskt människa Lisa och det vill jag att du ska veta. Fika imorgon va? ;)


GBG, 22/6-26/6-08



Kommentarer
Postat av: Lisa

åååh va jag älskar dig :D De var uuurguligt skrivet, allt! ;) Men jaa den resan alltså, säkert därför jag fått en till smil-grop! ;)

Japp imorgon är de fika för en liten del av slanten ;D hihi!!

2010-03-09 @ 22:18:52
URL: http://lcholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0