White Collar

Godkväll bloggen. Har inte haft någon lust alls att skriva sen jag var hos Lisa, egentligen har jag inte heller haft tid då vi har lagat mat och myst på framför en massa bra serier ikväll! Käkade lite bullar och drack te tidigare, hur mysigt är inte det? Emil hoppade in i duschen nu så jag tänkte passa på att lägga ner lite tid på bloggen..Det har dock varit lite dåligt med det på senaste men ibland orkar man inte och så är det bara. Även fast jag tycker att bloggen är bland det roligaste som finns så kan man inte alltid ha lust.

Har i alla fall haft en riktigt mysig dag och dessutom fått bort min hemska utväxt..håret är till och med ljusare nu och det är jag nöjd med..

ska fortsätta se White Collar när Emil kommit ut ur duschen. Sen är det läggdags..Godnatt! :)




Kommentarer
Postat av: josefine

hihi det var den också vill jag lova :D <3

2010-03-24 @ 22:24:19
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul :)

Våffeldagen idag!

Ska du käka våfflor?

2010-03-25 @ 08:17:31
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0