äckligt dålig film..jag tror jag måste spy!

Ja då var klockan över ett och vad jag gör uppe, ja, det vet jag faktiskt inte. Hur jag kunnat hålla mig vaken till den urusla filmen som vi just såg förstår jag inte heller. Valhalla Rising måste nog vara den sämsta film som någonsin gjort, en riktig skitfilm. SE DEN INTE! Jag varnar er..

Nu till lite mer intressanta saker, ska snart gå och lägga mig, måste bara borsta gaddarna och ta av mig masken. Klockan elva ringer klockan imorgon och då är det upp och hoppa för att fara på jobbet som börjar tolv. Imorrn är det fredag, jag ska vara nykter och det är en helt ny värld för mig. Shit vad hemskt det lät, men som ni kanske vet har jag druckit en hel del under min tid som arbetslös och det är nog just av den anledningen som jag gjorde det. Så imorrn kväll ska vi bara mysa och se Shutter Island som ÄNTLIGEN finns i bra kvalitét på PB. Jobbar även lördag och jag är inget stort fan av att arbeta bakis om man säger så. Något mer har jag nog inte på hjärtat för idag.

Så nu säger jag god natt och tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0