det var ytterst skönt att sova tills nu!

Godmorgon alla goa gubbar och gömmor.

Vaknade för en liten stund sedan och jag känner att jag har fått sova ut ordentligt. Var så sjukt trött igårkväll när jag gick till sängs, hade konstigt nog svårt att somna men det var nog bara för att Emil inte sov brevid mig, men till slut somnade jag och har sovit gott ända tills nu. Idag mina vänner, vad händer idag? Jaa, jag ska byta om till träningskläder och gå ut på en powerwalk tänkte jag, kör kanske lite intervall om jag orkar det, sen ska jag hem, äta frukost, duscha ja + fix och sen frukost! När jag är klar kommer Lisa och hämtar mig och så ska vi in till stan och umgås där. Typ det som händer idag. Åker kanske till Kalix ikväll igen om mamma inte behöver bilen imorrn, vi ska nämligen fixa den och byta däck på den och lite småfix som måste göras.

shit, nu känner jag att sommaren är på ingång..det är STRÅLANDE sol ute och klarblå himmel. säkerligen riktigt varmt också! vi får väl bara hoppas och se ;). Någon vecka till, sen är sommaren så gott som här. GUD VAD SKÖNT!

nä hörrni, nu måste jag gå och göra mig klar för att gå ut i det finfina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0