gyllene tider är SOMMARTIDER!

Det är ju assoft att sitta och digga Gyllene tider såna här fina dar! asnice. Har vaknat för drygt en timme sen, tog en dusch och nu känner jag mig fräsch för att möta en ny och vacker dag! Åt precis en torr macka med smör på och en halv skål med youghurt..vi måste åka och storhandla. Kylskåpet är toomt så det ekar.
vi tänkte hur som helst ta en tur med inlinesen om en stund, ska bli riktigt skönt..tror vi ska fixa gymkort idag också, blir väl ett 12 månaders avtal på Helex, där ska jag stå och svettas, pumpa och skrika! grymt.

nu har jag nog inte så mycket mer att tillägga, måste gå och borsta gaddarna sen bär det av..tjollahopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0