hoho.

Blogg blogg blogg..kära lilla blogg. Jag har ju inte tid för dig, men nu sätter jag mig ner och skriver ett par rader bara för att du inte ska bli ledsen i ögat.

Idag har varit en bra dag. Otroligt fint väder och trevligt sällskap! Har varit till Haparanda och lämnat ett par däck som någon skulle köpa, sen har vi strosat runt i butiker och dregglat över alla fina saker som vi hittade. Inga inköp, men å andra sidan, det är väl lika bra? haha. Sen tog vi en liten tripp över gränsen och gick på Gallerian i Finland, så jag har alltså hunnit vara utomlands idag. Ganska coolt ändå. Kom hem för inte så längesen, åkte iväg till stan och köpte grillkol och tändvätska för här ska grillas! Senare åker jag och Amanda till Luleå för att gå på två fester, den ena är min kusins&en gammal väns födelsedagsfest och den andra Amandas klasskompis 20-års partaj! Så jag ser fram emot en trevlig kväll och hoppas på att alla andra också får sig en bra kväll.

För mig blir det nyktert eftersom jag ska vara chaufför, KAN observera KAN hända att jag skiter i att köra tillbaka till Kalix ikväll och tar mig ett glas vin eller så. Men det återstår att se.

nu tänkte jag gå ut och tutta eld på grillen så vi får oss nå grillat!

ha de gött.


Kommentarer
Postat av: bella

va gott med grillat :)!

2010-05-09 @ 09:59:15
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0