Jag ska aldrig bli bilmekaniker!

Det säger jag då, att bilmekaniker kommer jag aldrig bli, för det är ABSOLUT inte min grej. Man blir nr 1: smutsig och nr 2: det är fruktansvärt tråkigt att skruva osv. Har varit på verkstan ex antal timmar nu, börjar bli måttligt less och känner mig väldigt sugen på att hellre ta en promenad i finvädret eller åka inlines. Men det får väl bli lite senare, om vi någon gång blir klara. Jag kan inte göra så mycket just nu eftersom bilen står på lyften och det kan bli en aning svårt att dammsuga samt tvätta den. Nåväl, får väl hoppas på att man kommer härifrån i år i alla fall. Käkade lunch för ett tag sen också, vi var och hämtade thaimat på repa och jag kan säga er att det smakade hur gott som helst. Thaimat är min personliga favorit!

äsch, här kan jag ju inte sitta, då blir det ABSOLUT inget gjort. ska kolla hur långt Emil har kommit med bromsklossarna.


Kommentarer
Postat av: simone

Hej darling! Har du något kul planerat..? Här blir det städdag, yey! För släktkalas ikväll :)

2010-05-08 @ 11:19:01
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0