på verkstan..

Sitter på verkstan och väntar på att få köra in mammas bil. Det var en sak som inte fanns inne förra veckan när vi höll på att fixa den. Men idag hade det kommit in så måste bara vänta på att mittenlyften ska bli ledig så Emil kan börja skruva på den. Själv är jag väldigt uttråkad, går bara runt här och ser ut som en idiot eller mongo, ni får välja. Funderar på att kolla med Maddis om dom är klara på Folkets hus och om vi ska ut och gå snart. Amanda åkte från Luleå nu, skulle in till stan och sola och så undrade hon om jag ville komma med en sväng på Chili..tror jag tar och gör det också.

förövrigt är jag hungrig..men jag glömde ta med mig en frukt så jag får väl skylla mig själv!

tjiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0