skytteltrafik mellan kalix och luleå

ja man kan ju säga att jag har åkt en hel del mellan kalix och luleå denna vecka..men hey, vad gör de? jag har ju ändå inte så mycket annat för mig. förutom lite jobb då och då, man måste ju passa på att leka nu, för snart börjar allvaret, heltidsjobb vettni! nåväl..vi har varit på verkstan ända sen vi kom till Kalix, fixat mammas bil, eller Emil har fixat, jag har tittat på :P. Imorrn ska vi sätta dit däcken och fixa det sista som vi inte hann med idag.

Käkade alldeles nyss middag, köttfärsbiff liiiite potatis och coleslaw! ytterst gott. nu har jag inte så hemskt mycket mer att tillägga. ska gå upp och kolla vad Amanda gör. Blir nog att gymma senare och sen ikväll ska nog jag och Amanda ut och åka inlines. Om hon orkar vill säga, hon håller ju på att bli sjuk den stackaren..tror det är jag som har smittat henne. hoho.

emils mamma pratade just för sig själv och hon sa att man gör det när man blir gammal.


Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0