snart blir det grillat till middag.

Har krattat lite tidigare, sen har vi varit inne i stan och strosat runt, käkat glass och njutit av sommarvärmen som äntligen har kommit hit till vårat avlånga land! Hur härligt som helst :). Potatisgratängen är också i ugnen nu och snart ska vi börja grilla köttet..det kommer bli himmelskt gott ska ni veta!

Förövrigt så har jag mestadels spenderat denna dag med att vara ute, tog även en promenad med boysen efter att vi varit i stan, man höll ju på att svettas ihjäl för att det har varit så sjukt varmt idag! Precis som vilken annan sommardag som helst. underbart! Suttit ute på altanen och stekt samt nördat mig vid datorn och lyssnat på massa glad musik.

shit, fattar ni! SOMMAREN ÄR HÄR PÅ RIKTIGT. Jag är världens lyckligaste! :)

för att liva upp inlägget lite tänkte jag lägga in en låt som jag suttit och lyssnat på hela dagen..gryym!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0