Pengar!

Jag är pengakåt!

Ännu en ledig dag och det känns riktigt skönt faktiskt :). Har varit uppe i varv så himla många dagar i sträck så det var på tiden att varva ner lite! Igårkväll tog jag och Annie den bärbara, myste ner oss i sängen och slog igång The human centipede, en skräckis från 2009. Jag hade förberett mig på det värsta men den var faktiskt inte så läskig som jag hade trott att den skulle vara. Tyckte mest att den var sjuk om jag ska vara ärlig! Men filmen var helt okej att titta på en söndagskväll innan man ska sova.

Idag planerade jag att stiga upp innan tio och hämta Annie från skolan, men hon slutade tidigare och när hon kom hem väckte hon mig. Jag var fortfarande trött så hon gick själv ner till tvättstugan och tvättade. Usch, jag känner mig som världens sämsta sambo! Men nästa gång får jag fixa tvätten, det är ju i alla fall tur att hon älskar att tvätta :P!

Just nu är hon nere en sista vända, jag har precis sattit en pizza i ugnen som vi ska gotta oss med till brunch! Resten av dagen har jag ingen aning om vad som sker. Kanske ligga och titta serier och bara vara? Ibland är det skönt, att bara vara för en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0