Samboliv!

Ett blogginlägg någon gång då och då skadar ju inte.

Nu bor jag med Annie, en av mina bästa vänner sen barnsben och det funkar hur bra som helst! Vi förstår varann och det kan nog ha att göra med att vi känt varann såpass länge att man lärt sig hur den andra fungerar. Jag trivs i alla fall helt sjukt bra och det gör nog Annie med. Det känns bara väldigt skumt att bo i Jakobsberg igen, sist jag bodde här var ju med mamma, Robin&André så det är känns lite konstigt att mamma inte är här. Jag saknar min mamma, som är världens bästa och alltid lyssnar när man behöver prata, min mamma har ett stort hjärta och min mamma är helt enkelt den bästa av dom bästa!

Hur som helst så trivs jag med mitt samboliv, allt blir så mycket lättare, jag tror vardagen hade blivit mycket tråkigare om man hade bott själv. Det är så mysigt att alltid ha någon att prata med när man går och lägger sig, att man aldrig är ensam. Fyfan för att vara ensam..usch! Men det kan ju självklart vara skönt ibland också :).

Nu är jag ensam hemma, Annie är hos sin bror och äter middag så några timmar ska jag umgås med mig själv idag. Det är riktigt skönt att vara ledig också, har inte varit det på 13 dagar eftersom jag jobbat VARJE dag. Känner mig helt slut i kroppen, jag orkar inte göra något annat. Inte ens träna, känns sjukt pissigt..när man väl hade kommit igång så festade man istället som ett svin och blev därefter lat, latare för varje vecka som gick. Men nu måste jag sätta igång igen. Det här funkar inte! På samma gång vill jag ju jobba så mycket som möjligt, speciellt när vi bokade en resa till Thailand i veckan. Pengar pengar pengar is the only way!! 29/3 2011 sticker vi&det ska bli så fruktansvärt skönt att få komma bort ett tag!

Har förövrigt varit nykter två helger nu. Det känns bra! Bra som faaaan.

Vad har jag gjort idag då? Ja, bara städat och ätit brunch typ. Funderar på att hoppa i duschen så man känner sig som människa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0