träna träna träna träna träna, ge mig motivation!!

usch, idag har varit en såndär riktig 'ogilla-sig-själv-dag'! fan vad jag hatar dom dagarna. alla har vi ju dom, men det är otroligt jobbigt. jag måste verkligen börja träna nu. det här funkar inte längre! måste lägga upp ett schema och följa det till punkt och pricka. sen ska jag inte köra så hårt i början, för det komma bara sluta med att jag kört slut på mig själv och till slut tröttnar. måste ju vänja kroppen och psyket och ta små små steg in i mitt hälsosamma liv igen..för som jag levt den senaste tiden kan man faktiskt inte leva. jag har med andra ord misshandlat mig själv och det är fan inte okej! så imorgon är det jag som tar mig själv i kragen, packar gymväskan, fyller iphonen med MASSA bra musik och drar iväg till gymmet! lovar att jag kommer må som en prinsessa så fort jag tar ett steg ut från gymmet. vill känna mig stolt igen. det behövs liksom för att man ska må bra. hur som helst är jag i alla fall nöjd över att jag inte har festat på två helger, hör och häpna TVÅ hela helger. Fattar ni ens hur bra det är för att vara mig eller?

aah, jag är i alla fall riktigt riktigt stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0