När mamma är på besök, ja då är ALLT i sin ordning!

Då var det snart fredag igen och det innebär fest och massa roliga ting. Idag fick jag äntligen träffa min kära mor som har kommit ner till Stockholm för att jobba, men stannar en natt hos mig eller ja det är ju egentligen hos Mirja&Lisa. Jag har saknat mamma hur mycket som helst, och det var ju så himla jobbigt att säga hejdå till henne när jag flyttade ner för lite mer än en månad sen. Men nu ÄNTLIGEN är hon är och jag är så fruktansvärt glad för det. För att fira ska vi ikväll gå ut och äta, tror det blir grekiskt. Vi båda har ju fyllt år nyligen så vi passar på att fira oss på samma gång! Synd bara att Robin&André inte är här..Men snart får jag träffa dom med.
Idag har jag inte gjort allt för mycket, sovit till två och bara njutit av ännu en ledig dag den här veckan. Känns bara väldigt konstigt att vara ledig med tanke på att jag jobbade 6 dagar förra veckan och denna vecka bara två dagar. Men det kan faktiskt vara skönt att vara ledig också. Därför har jag hunnit med massa saker som träning och fixat lite annat som jag skjutit upp på alldeles för länge. Duktiga mig! Hade ju planer på att träna idag med, men efterasom jag sov så länge och mamma hann komma känns det inte mer än rätt att stanna hemma en dag som denna.
Vädret är inte direkt på topp heller så jag stannar mer än gärna inne resten av dagen&kvällen! Men ut och äta det ska vi ju självklart göra. Ja, det finns väl inte så mycket mer att säga. Livet är bara för underbart :)

Kommentarer
Postat av: Abdullahilily

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-02-07 @ 08:03:38
URL: http://abdullahilily.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0