Det är hit man kommer när man kommer hem.

Då har man en 21-årsdag avklarad också. Dagen började tidigt, steg upp just efter fem, gjorde mig klar och åkte till jobbet. Började sex-trettio och slutade femton-fyrtiofem. Mötte upp Mirja vid tunnelbanan och åkte till Fridhemsplan för ett styrkepass. Det satt riktigt fint! Sen åkte Mirja på möte och själv stannade jag kvar och körde lite kondition. Vidare in på PrisXtra för att handla mat och sen tog jag tunnelbanan "hem" till Hammarby Höjden. JAG HAR INGET HEM!!!!!!! ångest. När jag kom fram skuttade jag in i duschen, gjorde mig i ordning för att vi då planerade att gå ut och ta en öl. Innan dess var Robert, finnen och Henke förbi på födelsedagsfika för att fira mig, jag drack mitt vin, dom drack sina öl och sen åkte dom hem. Måste även tillägga att det var Mirja som köpte tårtan åt mig, tänka sig, vilken fin kusin jag har. Hur som helst, när pojkarna hade åkt funderade vi en stund på hur vi skulle göra, och till slut kom vi fram till att vi var på tok för trötta.
Så nu har jag tagit av mig masken och sattit på mig myskläderna, myste precis ner mig i soffan som även kallas min säng. Vi tänkte sätta igång en film snart! myspys. Jag gillar onsdagar mer när jag är nykter. Det känns bra att veta att man inte kommer vakna upp bakfull, äcklig, ful, illamående, trött och att man kan träna imorgon är ju ett jävla plus i kanten. Sen är det ingen big hit att jobba bakfull heller..
Vill också säga att det faktiskt varit en bra dag. Förutom när jag har tänkt på hur jag ska göra med boende. Det är så jädrans jobbigt att gå runt ovetande om hur, när och var fan man ska bo. Jag har mailat på några lägenheter men dom verkar vara världssämst på att svara i den här staden!!! Jag blir tokig..ååååh.
Nåja, nu ska jag inte tänka på det nå mer och passa på att njuta av min födelsedag en kvart till. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0