Grillat på ingång..

Det är helt underbart väder idag. Jag trivs så bra i Stockholm och jag är så glad över att jag har flyttat tillbaka hit. Fattar inte hur jag kunde lämna min stad.

Igår hade vi en otroligt trevlig kväll i Täby, det vart en hel del vin och massor med skratt. Tanken var att vi skulle gå ut men vi hade så trevligt här att det inte behövdes nå mer än så.

Just nu sitter jag och väntar på grillat och det ska bli sjukligt gott med mat! Vi har till och med satsat på att äta fruktsallad till efterrätt, lyxigt eller vad?!

Mina tankar snurrar och jag är förvånad över att jag egentligen kunnat bli en så enorm bitch och så oroligt dum. Många funderar nog över hur jag tänker och jag klandrar ingen av er som tycker illa om mig. Men ibland måste man också kunna förlåta även om sakerna man gjort kanske inte är något man vill förlåta. Jag har bett om ursäkt och ja, jag gjorde fel igen. Men än en gång så säger jag förlåt.

En rolig sak är ju att jag har fått jobb och jag är så otroligt glad över att jag har fått komma tillbaka till mina favoriter på Hemköp.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0