jag trotsade förkylningen och stack till gymmet ändå

Tjollahopp gummisnopp.

Pallrade mig till gymmet tidigare även fast jag kände mig snorig och lite halvdåsig. Men på vägen dit kändes allting så mycket bättre, det kanske är så att man inte ska känna efter allt för mycket. Mötte upp Mirja på Fridhemsplan och körde ett hårt bröst-och magpass, sen sa jag hejdå till henne och tog en promenad till centralen. Riktigt härligt! Fyfan, fattar inte att jag är igång igen! Det känns så jäklarns bra ska ni veta, en sak som är konstig är ju att när jag flyttade till Luleå vart jag lat som fan och när jag bodde här tidigare tränade jag som en idiot, sen när jag flyttat tillbaka hit igen har jag liksom fått tillbaka den där energin! Sjukt..Men fett skönt.

Åt nyss middag, kycklingsallad och det var riktigt gott. Mia jobbar kväll så jag får väl se vad jag ska hitta på. Längtar till imorgon, då smäller det. Utgång och hela kittet för HELA slanten. Ja, jag vet..borde inte men jag ska. Mamma kommer bli arg när hon läser det här. Så kommer hon säkert ringa och skälla ut mig och säga att jag måse skärpa mig. Vilket hon gör varje fredag i princip. Men jag är ung och då vill jag leva.

Näpp, nu ska jag kanske ta och diska så frugan inte blir arg :). btw, så tänkte jag skaffa mig en kamera snart igen. Känner mig helt tom utan en, man vill ju kunna liva upp den här tråkiga bloggen litegrann!


Kommentarer
Postat av: Jacobalba

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-09-01 @ 11:54:06
URL: http://jacobalba.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0