Min sommar.

Tänkte att jag ska summera min sommar här på bloggen.
Den här sommaren har jag förstört två vänskaper, gjort slut med Emil och även där förstört en vänskap. Supit på tok för mycket och varit allmänt odräglig. Kom och tänka på det för någon vecka sen att jag varit så jävla dum den här sommaren. Det äcklar mig när jag tänker på det! Fyfan..
Men sen har det ju hänt massa roligt också. Boden Alive, Luleå Kalaset, Laxfestivalen, roliga utgångar på båten och en hel del annat. Jag ångrar många grejer som har hänt, men inte allt. Sommaren tvåtusentio kommer jag minnas med både sorg och glädje. Sommaren tvåtusentio var en bra sommar men också dålig. Sommaren tvåtusentio har jag lämnat bakom mig. Det var också sommaren tvåtusentio som jag flyttade ner till Stockholm igen.
tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Odinidunn

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-25 @ 14:55:23
URL: http://odinidunn.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0