here without you

Då var det söndag igen. Har bara legat hemma hela dagen och inte gjort ett skit. Skönt har det varit och det är precis så en söndag ska se ut. Då ska man passa på att C O O L A ner sig. Annie åkte till jobbet innan kl 15 och jobbar till kl 21 ikväll så jag längtar tills hon kommer hem. Det är så tomt hemma utan dig bästa bästa vän. Man har liksom vant sig vid att hela tiden ha någon att prata med och så fort du är borta blir allt så dystert.

Sen vet jag att jag tjatar väldigt mycket om Thailand, men jag längtar nått så ofantligt mycket. Vill bara åka nu nu nu nu nu nu nu. Jag drömmer fan om att vi ligger på stranden varje natt. Så trött är jag på vintern och kalla Sverige. Jag vill inte bo här mer. Livet är nog mycket mycket roligare på andra sidan jordklotet. Förmodligen enklare också. Där är det ingen som ställer krav på en, ingen som säger åt en vad man ska göra och ingen som gnäller på en om man gjort fel. Man får bara vara helt enkelt. Önskar att det var den 29 mars, för då hade vi suttit på planet just nu. Aja, lite mer än 70 dagar kvar. Sen mina vänner tar jag mitt och pack och sticker iväg till Thailand för att avnjuta 2 underbara veckor tillsammans med världens bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0