att tycka synd om sig själv..

Jag tycker faktiskt synd om mig själv, hade kommit in i det där stadiet då jag tränade åt bra osv. och så visst fan går jag och blir sjuk. Skit också! Halsen var bättre i morse när jag vaknande men förkylningen har bara blivit värre. Hoppas jag är nog frisk imorrn så jag får träna av mig en massa! Ska stiga upp sju imorrn om jag är frisk och äta frulle och sen iväg till gymmet, så man får ta igen det man missat =). Sitter nu hemma och äter min frukost, havregrynsgröt med mjölk och äpple! Himlans gott. har duschat och klätt på mig nyss så när jag är klar så blir det att fixa sig färdig och sen åka till jobbet. Jobbar 13-21 idag, egentligen känner jag mig inte alls frisk för jobb men jag måste eftersom jag ska vara borta så länge senare i december, vill inte vara helt pank i januari.
Efter jobbet blir det bara hem och se True Blood ;D, någon som har sett den serien. SuuperBra! De är samma som har gjort Prison Break och Lost och någon mer serie. Dock finns den här ännu bara i en säsong, men jag kan då säga att den är bra, och värd att se på :)! Bara ett tips .

Nu ska jag återgå till min frukost och sen göra mig klar. Sen gå till tuff tuff tåget!

Puss på er=)!

Kommentarer
Postat av: Amanaaada

Nää inte det:D

2008-12-03 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0