jävla SKIT

alltså det är så typiskt, alltid är det då jag som ska råka ut får sånt!! arg är vad jag blir.
förra veckan kikade jag på sas om dom hade någon biljett till imorgon. men nej det hade dom inte.
så jag hade inget annat val än att boka på norweigan eftersom jag behövde en säker plats.
nyss gick jag in och kollade på sas, ni tror inte att dom hade en biljett? HELVETE jo som tusan att dom hade.
gud så arg jag blir, jag förlorar 400:- på att åka med norweigan och jag tog inget avbokningsskydd eftersom
det kändes onödigt, varför skulle jag liksom avboka den?
Nu inser jag att det kanske skulle ha vart bra med avbokningsskydd, men nu är det försent. Varför skulle jag gå in på
sas ? Typiskt mig, men jag kunde verkligen inte låta bli! Fattar ni att jag hade kunnat köpa ett par eller två skor för dom pengarna. Gud så arg jag är och ångest har jag till 1000.
Sen gör det ju inte saken bättre av att jag sitter i den här hålan och inte gör ett PISS.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! skit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0