Lunch!

Snart är det lunch om en kvart, ska bli gott med räksallad. Ett gäng som skulle beställa mat så jag hängde på :). Hade ingen lunch med mig idag som sagt så något måste lillmagen få haha.
Efter lunch är det en och en halvtimma kvar tills det är helg =).. skönt skönt. Hoppas baby kommer hit snart. Jag längtar faktiskt efter dig. Fast vi sågs i måndags.. men jag är sån som saknar mycke mycke! ;d

Nu har jag fixat lite på min blogg.. haha kanske inte det snyggaste ni sett. Men jag försöker faktiskt lära mig! En vacker dag kommer den vara riktigt läcker. Så lite som jag har att göra på jobbet så har jag tid att fixa fint på bloggen :)

Nu ska jag kika in på aftonbladet om det har kommit några roliga nyheter =)..

Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0